Abonamente
Servicii incluse: / Avantajele unui astfel de abonament:
- Interventii pentru remedierea problemelor hardware si software aparute;
- Timp de raspuns la interventie prioritar;
- Consultanta in achizitionarea de echipamente noi (discount, livrare, instalare, termen de plata);
- Acordarea unui discount de 5% pentru consumabile si piese de schimb achizitionate;
- Servicii de suport telefonic;
- Asistenta remote (de la distanta) pentru solutionarea problemelor;
- Identificarea posibilelor vulnerabilitati ale infrastructurii IT;
- Servicii software de mentinere up-to-date a programelor instalate;
- Servicii de IMACD install/move/add/change/disposal.
Pretul unui abonament de mentenanta se calculeaza in functie de necesitatiile fiecarui client.
Acesta este influentat de mai multi factori :
- Timpul maxim de raspuns la solicitare si programul de desfasurarea al activitatii;
- Numarul de statii de lucru si sistemul de operare instalat pe acestea;
- Numarul de servere si sistemul de operare instalat pe acestea;
- Numarul lunar de ore alocat (vizite regulate + interventii la cerere);
- Numarul de echipamente legate in retea (swich-uri, routere, etc.).
- Mentinerea echipamentelor in parametri normali de functionare hardware si software;
- Inventarierea si efectuarea unor fise tehnice poate toate echipamentele ce fac obiectul contractului;- Interventii pentru remedierea problemelor hardware si software aparute;
- Timp de raspuns la interventie prioritar;
- Consultanta in achizitionarea de echipamente noi (discount, livrare, instalare, termen de plata);
- Acordarea unui discount de 5% pentru consumabile si piese de schimb achizitionate;
- Servicii de suport telefonic;
- Asistenta remote (de la distanta) pentru solutionarea problemelor;
- Identificarea posibilelor vulnerabilitati ale infrastructurii IT;
- Servicii software de mentinere up-to-date a programelor instalate;
- Servicii de IMACD install/move/add/change/disposal.
Pretul unui abonament de mentenanta se calculeaza in functie de necesitatiile fiecarui client.
Acesta este influentat de mai multi factori :
- Timpul maxim de raspuns la solicitare si programul de desfasurarea al activitatii;
- Numarul de statii de lucru si sistemul de operare instalat pe acestea;
- Numarul de servere si sistemul de operare instalat pe acestea;
- Numarul lunar de ore alocat (vizite regulate + interventii la cerere);
- Numarul de echipamente legate in retea (swich-uri, routere, etc.).